woensdag 21 november 2007

Ties lacht ons uit/toe

Morgen ga ik weer aan de slag. Ik moet zeggen dat het moeilijk is om onze kleine man aan de zorg van een ander over te laten. De afgelopen drie maanden was ik daar waar Ties was en andersom. En nu mijn verlof erop zit besef ik me ook hoe bijzonder het is om zoveel tijd met hem doorgebracht te hebben. Ik ga het zeker missen, maar ben ook benieuwd hoe ik het eraf ga brengen als werkende moeder. 

Ik was de afgelopen maanden degene die als eerste alle nieuwe dingen van hem zag en meemaakte. Alhoewel hij gisteren voor het eerst van zijn buik naar zijn rug draaide zonder dat iemand erbij was. De tweede keer zag ik het wel en vanochtend liet hij ook aan AJ zijn nieuwe kunstje zien. We hebben geprobeerd om hem voor de camera ook te laten draaien, maar daar had meneer duidelijk geen zin meer in....hij trakterde ons op een hartelijke lach, of lachte hij ons stiekem uit?