vrijdag 28 december 2007

Heerlijk, vakantie!

Wat een genot, vakantie! Papa en mama hebben vrij, zijn heel veel bij mij en we doen allemaal leuke dingen. In Boxmeer ben ik naar het schaatsen gaan kijken, ik heb in een echte kribbe gelegen en in bad gespetterd. In Valkenswaard heb ik gezellig geknuffeld en veel gespeeld op mijn nieuwe kleed. Na Kerst zijn we nog op bezoek geweest bij lieve Nine en haar ouders, hebben we een hele mooie fiets gekocht waar ik straks voorop kan en terwijl ik voor de laatste keer bij Susy was, waren papa en mama lekker naar de film.



Heerlijk allemaal hoor. Mama heeft pijn aan d'r kleine teen en ik heb een beetje pijn aan m'n doorkomende tanden en ga Susy missen maar verder vind ik mijn eerste Kerstvakantie helemaal top. Ik kijk uit naar de volgende vakantie!