maandag 7 januari 2008

Kiekeboe

Mijn jaar is goed begonnen. Papa had tot vandaag nog vrij. En hoewel hij nog een weekendje naar de sneeuw was met de papa van Bo en Mik, hebben we vandaag heerlijk gespeeld en bijna 3 uur gewandeld. Ik ben er nog moe van. En papa ook.

Vanmorgen was ik nog bij die mevrouw die me altijd weegt en meet. Ik vind het altijd best daar en speel wat op dat blauwe kussen. Dan moet ik ineens met m'n ogen die mevrouw volgen. Het lijkt wel of ze me controleert. Alsof ik dat allemaal niet zou kunnen, duh. 'Hij doet het supergoed', zegt ze dan iedere keer. Alleen jammer dat ze dan steeds twee naalden in mijn bovenbenen steekt. Gelukkig doet het maar even pijn en kan ik na een paar seconden al weer stoppen met piepen. Ik ben veel stoerder dan mijn papa!

Morgen is mama lekker thuis en dan komt Oma Marijke een paar daagjes langs. Ik ga namelijk niet meer naar Susy want die is op vakantie. De komende weken word ik veel verwend door papa en mama en mijn opa's en oma's. Ik heb er nu al zin in!