dinsdag 27 juli 2010

Kick bijna 1 jaar

Nog een paar dagen en dan is het 1 augustus, de dag dat Kick 1 jaar wordt. Ik heb het er maar moeilijk mee. Onze kleine baby is dan officieel geen baby meer. Ineens kan ik me heel goed voorstellen dat mensen hun jongste kind wel eens 'klein' houden. Het is zo'n dubbel gevoel. Van de ene kant ben ik apetrots op die steeds groter wordende kleine man. Hij stond van het weekend een paar keer los, hij zat te keten op de achterbank met zijn grote broer Ties en hij klautert, kruipt en loopt met een karretje. Het gaat zo goed met Kick. Van de andere kant is het nog echt mijn kleine baby. Hij wordt al dagen helemaal suf geknuffeld door mij en ik prijs mezelf gelukkig dat het zo'n knuffelkindje is. Hij vindt het heerlijk om bij mij op schoot te zitten, lekker in mijn armen te liggen en laat mij dan over zijn beentjes aaien. Afscheid nemen van de babytijd. Niet alleen bij Kick, maar waarschijnlijk ook binnen dit gezin. Weer een nieuwe fase om naar uit te kijken toch? Pffff, ik ga maar weer door met het maken van de traktatie zakjes voor op het kinderdagverblijf...


Kick