zondag 9 maart 2008

Keten met eten

Ik begin al steeds meer 'vast' eten te krijgen. Iedere dag eet ik al lekker veel fruit en 's avonds is het steeds weer een verrassing wat ik te eten krijg. De ene keer vind ik het lekkerder dan de andere keer. Aan sommige smaken moet ik volgens mama nog wennen. Dan word ik soms heel boos als er dan toch een lepeltje met eten in mijn mond gepropt wordt. Maar als ik het eten wèl lekker vind, dan doe ik mijn mond graag open en help ik mama en papa om de lepel met eten nog sneller in mijn mond te stoppen. Sinds dit weekend hebben ze een speciale stoel gekocht voor mij om aan tafel te kunnen zitten. Dat vind ik machtig mooi. Lekker met mijn handen erop losslaan en als het even kan maak ik er een kledderzooi van. Als alles weer is schoongepoetst mag ik altijd nog even blijven zitten en op mijn lepeltje bijten!


Pompoen met rijst of bruine bonen met appeltjes, Ties eet het allemaal