zondag 30 maart 2008

Strand is FantasTies Tour 2008

Vannacht mocht ik een uur minder lang slapen. Want de zomer(tijd) is begonnen. Dus de sneeuw, storm, regen en kou is nu weg en ik ga heel snel met papa en mama naar zee! We beginnen de 'Strand is FantasTies Tour 2008' volgend weekend in 'Wijkiki', dan zijn Timboektoe en Aloha Beach weer open. Eind april gaan we een weekje naar Zwitserland en Italie; daar is geen strand maar wonen vrienden van papa en mama dus dat is ook gezellig. Eind mei gaan we nog een weekje met mijn nichtjes Coco en Jolie naar Marbella. En de rest van de zomer? Heeeel vaak naar Wijk aan Zee!



Op deze foto was ik nog klein maar de strandtent waar we waren, Waikiki in Fuerteventura, vond ik erg relaxt. Thuis heb ik een Lonely Planet zien liggen van Hawaii, daar ligt het echte Waikiki. Of we daar in oktober heen gaan, heeft geloof ik iets met een nieuw huis te maken. Maar ik droom alvast van witte stranden, palmbomen, hoge golven en heel veel andere mooie natuurdingen...